Menu

Tworzę i prowadzę oficjalne profile produktów i marek w serwisach: Facebook (fan page), Google+, Twitter i innych. Jednak nie da się ukryć – to właśnie Facebook rozdaje dziś karty w social media.

 

Zalety:

  • budowanie wiernej społeczności wokół firmy,
  • niedrogi marketing pantoflowy,
  • nowy i nowoczesny kanał komunikacji z klientami,
  • precyzyjny wybór targetu,
  • połączenie marketingu,PR i marketingu szeptanego.

 

W przypadku profilu firmowego trzeba pamiętać, że niezbędne jest współdziałanie ze strony klienta. Nie jest to tylko kanał reklamy. Trafiają na niego również potencjalni , a czasem też niezadowoleni klienci. Muszą dostać sensowną odpowiedź. 

 

Profil oprócz prowadzenia  (które oferuję w ramach comiesięcznego abonamentu) wymaga również przynajmniej niewielkiego budżetu na reklamę, popularyzację wśród użytkowników danej sieci społecznościowej. 

Top

© Tom John Design 2018